Typoszereg urzadzeń SV-EC charakteryzuje się wysoką wydajnością, nowoczesnym designem, niską emisją hałasu a ponad-to  posiadają  certyfikat  EUROVENT.  Technologia  silników  EC pozwala na oszczędność energii do 50%, a w konsekwencji redukcję emisji CO2 (w porównaniu z tradycyjnym silnikiem  indukcyjnym).  Rozwiązanie  to  zapewnia  większy  komfort cieplny dzięki płynnej regulacji strumienia powietrza poprzez działanie na zmienny sygnał od 0 do 10V. Wszystkie  materiały i komponenty użyte do produkcji naszych klimakonwektorów są najwyższej jakości. Klimakonwektory standardowo wytwarzane z przyłączami hydraulicznymi zlokalizowanymi po lewej stronie urządzenia, mogą być oferowane także w odwrotnej wersji, poprzez obrócenie wymiennika o 180° (więcej informacji w katalogu technicznym). Urządzenia dostepne w 7 wielkościach z 2,3 lub 4 rzędami głownego wymiennika ciepła oraz z możłiwością wyposazenia w dodatkowy wymiennik ciepła (PX) 1 lub 2 rzędowy. Opcjonalnie urządzenia wyposażone w złącze RS-485 pozwalające na zdalne sterowanie BMS.

OBUDOWA
Wykonana  ze  stali  ocynkowanej  malowanej  na  kolor biały (RAL 9010). Od wewnątrz wyciszona akustycznie izolacją samogasnącą. Nawiew powietrza górą poprzez regulowaną kratkę ABS (RAL 9002) obok pokrywy połączeń elektrycznych i hydraulicznych.
 
WERSJA BEZ OBUDOWY
Do  montażu  na  ścianie,  lub  nad  sufitem  podwieszanym,  wykonany  z  najlepszej  jakości  blachy  ocynkowanej.  Od wewnątrz wyciszona akustycznie izolacją samogasnącą.
 
WYMIENNIK CIEPŁA
Rurki  miedziane,  lamele  wykonane  z  aluminium,  kolektor odlewany z mosiądzu z żeńskimi  połączeniami  gwintowanymi, wyposażony w ręczny odpowietrznik i korek spustowy. Wymienniki poddawane są próbom szczelności przy ciśnieniu 15 atm. Istnieje możliwość wyposażenia w dodatkowy jednorzędowy lub dwurzędowy wymiennik ciepła PX lub PX2, dla pracy w systemie czterorurowym.
 
GŁÓWNA TACA OCIEKOWA
Wykonana z blachy ocynkowanej pierwszej klasy (ABS dla  wersji  poziomych),  pokrycie  z  zewnątrz  powłoką samogasnącą, antykondensacyjną. 
 
FILTR POWIETRZA
Filtr  wykonany  z  włókien  akrylowych,  umieszczony w ramie ze stali ocynkowanej z obustronną siatką.
 
ZESPÓŁ WENTYLATORA Z SILNIKIEM
• WIRNIK - aluminiowy, wlot dwustronny, łopatki skierowane do przodu, wyważony statycznie i  dynamicznie, sprzężony bezpośrednio z silnikiem.
• SILNIK BEZSZCZOTKOWY EC: 230V–50Hz,  płynna bezstopniowa regulacja wydajości, wysokowydajny silnik, niższy poziom hałasu oraz zużycia energii.

 
WERSJE WYKONANIA

  • M - ścienny z obudową
  • SM - ścienny do zabudowy
  • FM - ścienny z obudową, wlot powietrza od przodu
  • FSM - ścienny do zabudowy, wlot powietrza od przodu
  • PM - podsufitowy z obudową
  • PS - kanałowy
  • FPM - podsufitowy, wlot powietrza od dołu
  • FPS - kanałowy, wlot powietrza od dołu